speerkestrip.reismee.nl

Markt Quito + Vliegeren

Olla Amigo's

Vandaag de dag rustig begonnen , beetje in de tuin gewerkt met Rene en daarna in de tuin gezeten.

Daarna vertrokken we naar de ovrerdekte markt van Quito om misschien ? wat cadeautjes te kopen , je weet het maar nooit.

Vandaar uit gingen naar een hoog punt met de beschermengel van Quito een groot beeld ,, en daar is een park waar je kunt vliegeren , Rene en Helen haden 2 vliegers meegenomen.

Vanaf hier heb je een prachtig uitzicht over de stad , en zie je direct de weersveanderingen , dat gaat hier echt snel.

Vandaaruit gingen we naar een Restaurant voor het mooiste uitzicht Quito by Night , in Ecuador is het elke dag om 18.30 uur donker.

Dit was een van hoogtepunten van de vakantie , een hamburger met friet voor ons drieeen en genieten van het uitzicht ,, Quito by Night'' ..... ook mooi Helen had een extra hamburger besteld voor de bewaker buiten.

Het is nu zondag PSV heeft weer gewonnen en ik ben toch al een beetje aan het aftellen om naar huis te gaan , maar het is perfect hier

Wat ik nu al heb gezien is mooi en dan heb ik nog niet eens alles gezien

Groeten Peter , Rene en Helen

Reacties

Reacties

karel

Mooi om het enthousiasme terug te lezen in de verhalen.

peter

ja blijft leuk hier , ga dadelijk ontbijten en ajax 1-1 ja we volgen ook hier het voetbal.
Hier nu 9.00 uur in de ochtend

zussie

Volgens mij heb je het heel goed naar je zin maar inderdaad je moet helaas al weer gaan aftellen om naar huis te gaan. Weet zeker dat je er mooi op kunt terugkijken.
Wij kijken ook weer uit naar je thuiskomt en de inkopen die je hebt gedaan op de markt!
Je schrijft het mooiste moet nog komen.................wat ga je dan nog doen?

geniet er nog even van en zien je woensdag wel weer.

Peter

Ha zussie

Ik verheug me ook op de terug komst , kom via Eindhoven terug. Land om 13.15 uur op schiphol .....

Ik bedoel wat ik nu al heb gezien is mooi , dan heb ik nog niet eens alles gezien.
Je kunt ook niet alles zien ... in 2 weken , en Peter heb helaas geen vogel foto's

marion

Peter, volgens mij heb je een topvakantie! Het is erg leuk om iedere dag weer je belevenissen te volgen. Nog veel plezier de laatste dagen van je vakantie en een goede terugreis!!!

Peter

Hallo Marion

Ok mooi om te lezen dat jullie het volgen , maar als ik in Veldhoven terug ben dan stop ik ermee ....
Kom woensdagmiddag terug ......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!