speerkestrip.reismee.nl

Aankomst in Quito

Hallo

Reis is goed verlopen , was lang maar ging goed.

Maar de trein ( thalys ) had vertraging , was wel lekker snel de HSL.

30 min later op schiphol , maar dus ook korter wachten.

Aangekomen , ging ik inchecken . Ze vroeg of ik via zweden was gekomen ? Want zo stond het in het systeem. Uiteraard niet via Antwerpen ben ik gekomen.

Na lang bellen was het goed ik was vertrokken vanuit Antwerpen , daarna ging het goed.

Had mooie plek geen mensen achter me , alleen een japans meisje die al sliep voordat we vertrokken. En een meisje uit Amsterdam en Breda die een tocht van 30Dgn ging maken.

Verder leuke mensen aan boort , goed eten en lekker geslapen , even uitstappen in Bonaire 0.45 min was 28 Gr om 03.00 uur s 'nachts.

Daarna ging het vlekkeloos , werd netjes opgewacht door Rene mijn Nederlandse vriend en gids , ik was er om 9 uur. Dus bijna 23 uur onderweg , 16.30 thuis vertrokken.

Toen naar huis gereden , en kreeg wat ik verwachte het echte zuid amerikaanse gevoel.

Het weer is perfect en de rest wachten we af.

Gr Peter

Reacties

Reacties

Han

Hallo Peer. Mooi dat de reis goed verlopen is. Veel plezier daar en doe ze de groeten.
Spreek je!

peter

klopt zijn hier ook allemaal vriendelijke mensen en hoe ze wonen is perfect en het itzicht , heb nog niet alles gezien vind het nu al prachtig

karel

Hoi Peer,

Is het er mooi, dan bedoel ik echt mooi

carla en almar

fijn dat je reis goed is verlopen.
geniet ervan.
De eerste foto's zijn al mooi

zwagertje

Leuke foto's, Rene heeft het "niet onaardig" voor elkaar.
Ben, als ivn-er, vooral benieuwd naar de komende natuurfoto's.
Veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!