speerkestrip.reismee.nl

Dinsdag 20-9-2011 vulkaan Pichincha kabelbaan + centrum Quito

Olla

Vanmorgen wezen trainen met Rene , ik mountinbike en Rene lopend , trainen marathon Ehv.

Was een andere ronde wel weer leuk , maar het werd oderweg onderbroken.

Rene was vergeten dat de rijst opstond ,, dus ik op mountibike in een sprint richting de keuken van de Fam Vendrig.

Gelukkig voor ons en de rijst was het optijd , en hebben we er s'middags met de lunch van genoten.

Daarna naar de vulkaan Pichincha , die je kunt berieken via een kabelbaan vanuit Quito.

Helaas was het rustig en ook bewolkt , maar ondanks dat was het een prachtig uitzicht uniek in de wereld denk ik.

Onderweg zaten 2 engelse bij ons in de kabelbaan de jonge had last van de hoogte , niet zo pretitg als je naar Ecuador komt.

Daarna zijn we richting centrum quito gereden om het plein te beoeken waar alle backpackers samenkomen en waar alle reisbureaus zitten , daar hebben we genoten van een taco en een pintje.

Was weer een leuke en gezellige dag in het zonnige Ecuador .