speerkestrip.reismee.nl

Woensdag 21-9 Brand overbuurman

Olla

Vanmorgen wezen mountinbiken , weer wat verder en wat meer van Quito gezien.

We hadden grote plannen voor vanmiddag , maar de overbuurman gooide roet in het eten.

Had een vuurtje gestoken in de achtertuin maar de rook ging richting de huizen en stonk heel erg.

Eerst de politie erbij en daarna de brandweer , heb er foto's van gemaakt.

Daarna zijn we boodschappen wezen doen papier opgeruimd en water gehaald .... morgen ga ik zelf 2 dagen alleen op stap met een groep , tocht naar een indianen markt en een vulkaanmeer Pululahua . Daarna terug naar een Hostal Papagayo , blijf er slapen en dan tocht op een paard door de vallei .... met uitzicht op een paar vulkanen spannend.

Dan op naar het weekend hebben nog verschillende plannen , maar je weet het nooit hier .

Laughing

Gr Peter en Rene en Helen

Ellen

het is wel een actieve en afwisselende vakantie. Veel plezier de komende dagen, maar kijk wel uit voor het paard.....

Judith Vendrig

Hoi,

kreeg de link van je reisverslag door van mijn moeder! Wat leuk om via deze weg weer een blik te kunnen werpen in de wereld van Rene. Het geeft ook wel een beetje heimwee gevoel, sommige plaatjes zijn zeker herkenbaar. :-)

Geniet er van en doe de groetjes aan rene en helen!
Houdoe,

Judith

Hallo Judith

De family vendrig leeft mee leuk , gadadelijk paardrijden

Gr Peter

Hallo Ellen

Ik ben benieuwd de omgeving hier is al prachtig dus dat zit wel goed.

Henri

Hoi Peter,
Voor je teruggaat altijd kijken of die engeltjes ook in de bus zitten. Handig met oververmoeide chauffeurs.
Volgende week bij GVAC kun jje je verhalen life vertellen. Drinken we er wat meer pilskes bij.
Veel plezier

zwagertje

Hadiepeer,

Ben je toch niet voor niets naar de kerk geweest, je hebt daar een hulp van boven gekregen voor de goede afloop van de reis met die slaapchauffeur. Reis naar Lommel verliep dacht ik wel wat beter.
Voor de rest mooie natuurfoto's.
Konde trouwens nog lucht krijgen op die hoogte?

Doei!

Peter

Olla Peter kon gen lucht krijgen maar we hebben het weer op karaketer gehaald , helaas nog geen vogelpictures

ja slapen tijdens het rijden is niet goed , gelukkig alles ok.
Lommel was goed , maar kom via Amsterdam terug.

olla Henri

Ja slapen tijdens rijden niet verstandig , engeltjes zijn er toch wel geloof ik.
Veul plezier met Cult en Tumult , see you vrijdag bj GVAC

Gr Peter