speerkestrip.reismee.nl

Maandag 26-9

Olla

Bijna mijn laatse dag , morgen nog met z'n drieen ontbijten.

Dan komen de ouders van Helen nog op de koffie.

Vanmorgen nog stukje wezen mountinbiken , maar ik had vandaag niet de goede benen.

Daarna nog wat TV gekeken Wk Rugby en toen nog het laatse cadeautje gekocht.

Vanmiddag zijn we bij de Oom van Rene op bezoek geweest Max , een vriendelijke man.

Laughing

Een groot huis en een hele grote mooie tuin , was leuk om hem te ontmoeten .

Ga mijn pisje opdrinken en me voorbereiden op de vlucht van morgen , het is altijd weer goed om naar huis te gaan.

Maar Ecuador zal ik zeker niet vergeten ........

Gr Peter

Reacties

Reacties

zussie

waarschijnlijk lees je dit bericht pas als je weer thuis bent en heb je ons al weten te vertellen hoe de terugreis is verlopen. In Equador heb je dan je laatste avondmaal en bij ons in Veldhoven weer je eerste.

Welkom thuis!

peter

verassing ik zit met Rene mijn laatse koffie te drinken in Winkelcentrum in Quito, vetrek dadelijk naar vliegveld.

houdoe en tot mergen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!